web 2.0

۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

رادیو اینترنتی رنگارنگ

رادیو اینترنتی رنگارنگ


با کیلیک بر روی شکل زیر براحتی و بدون فیلتر به رادیو رنگارنگ گوش دهید.





برقراری فرکانس رادیو رنگارنگ بر روی هاتبرد




******************************

آموزش تصویری استفاده از مدیا پلیر جهت گوش کردن به رادیو رنگارنگ


با کپی کردن لینک زیر در قسمت URL  مدیا پلیر خود براحتی به رادیو رنگارنگ گوش فرا دهید البته باید اول به اینترنت متصل باشید .

در ضمن باید این لینک را در یک فایل Word  بر کامپیوتر خود ذخیره نمایید .
و در هر بار استفاده با روش فوق عمل نمایید .


  http://rar.packdeal.com/RAR-Audio.ASX



دوستان عزیز این روش را در اختیار دیگران نیز قرار دهید.


متحد شوید دیده نشوید


پاینده و جاوید ایران

جمهوری منحوس و جلاد اسلامی با اتحاد واقعی ما محکوم به شکست است .




۷ نظر:

مسعود گفت...

درود

دوست من دوستی سر جاشه. ارتباطی به عقایدمون و مخالفت با هم نداره. من دوستان زیادی با عقاید سیاسی و مذهبی مختلف دارم و هر کدامشون اگر کمکی واسشون از دستم بر بیاد انجام میدم.

به طور کلی دیگه تصمیم ندارم هر بار پست نوشتم بیام به همه خبر بدم. 90 درصد پست هام روزهای جمعه نوشته میشه و تازه از طریق لیست وبلاگهای به روز شده میشه به سادگی فهمید.

امیدورام سو تفاهم برطرف شده باشه.

دوستی سر جاش و اختلاف عقیده هم سر جاش.

پیروز باشی. پاینده ایران

مسعود گفت...

درود دوست من

از من آرشیوی از برنامه های فاضلی عزیز رو خواسته بودی.

من خودم آرشیوی ندارم ولی یکی دو تا سایت و یک وبلاگ بهت معرفی میکنم که مدیرش از دوستان وب نویس و قدیمی منه.
سایتی که معرفی میکنم فیلتره. ابتدا از ادرس
http://www.4shared.com/file/170446175/bcc80e3f/U98.html

فیلتر شکن رو دانلود کن و بعد به ادرس
http://www.rezafazeli.co.cc/archive-programs.html
برو که تو این فایل های صوتی و تصویری برنامه های 9 ماه اخر گذاشته شده. به مرور زمان برنامه ها ماه به ماه گذاشته میشه.

اگر اینجا واست سخت بود به آدرس
http://mpahlavi185.blogspot.com/
برو.
تو این وبلاگ تعداد زیدی فایل از سخنان رضا فاضلی عزیز قرار داده شده که به صورت سخنان او در باب موضوعات مختلف دسته بندی شده.

پیروز باشی.اینده ایران

کاوه ضحاک کش گفت...

درود بر با وفای همیشگی

ممنون که خبرم کردی. من نمیدونستم وبلاگم بسته شده.این روزها خیلی گرفتارم. راستی نظر خصوصی چه جوری برات بذارم؟حتما بگو . یادت نره ها

فرشید گفت...

سلام بر داداش گل میهن دوستم که خیلی دوستش دارم داداشی من اگه بهت سر نزدم به خاطر اون ماجراها نبود خودت که می دونی من دیگه وقتی واسه نت ندارم در ثانی به قول خودت گور بابای همشون خودمان را دریاب که ...
موفق باشی
به امید ایرانی آزاد
دوباره می سازمت وطن اگرچه با استخوان خویش/ستون به سقف تو می زنم اگر چه با خشت جان خویش

باران گفت...

من خیلی دنبال فرکانس بودم چه بی مقدمه و جالب بهش رسیدما!!!!
خوب فکر نمیکردم اینجا از این خبرا باشه!

مسعود گفت...

درود هموطن

از آشغالی مانند اکبر گنجی که با دوستانش به صورت دختران و زنانی که باب طبع ایشان لباس نمیپوشیدن اسید می پاشیده اینها بعید نیست.

چند وقت چماقدار معروف توده ای در دهه 60 یعنی ابراهیم نبوی هم تو بلژیک همچین ماجرایی واسش پیش اومد.

پیروز باشی. پاینده ایران

ایران امروز گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام آقا سید علی


حالتان چطور است ؟ هر چند اینروزها این سوال من بسیار مسخره است ؟ میدانم افسردگی ٬ بی خوابی های شبانه ٬ ادرار همراه با خون٬ آن کما رفتن های مرگبار٬ اعتیاد کهنه و ما سبزهای لعنتی و جریانات عجیب اخیر و از همه بدتر آن دست نقاشی شده برنگ سبز بر روی دیوار بیت شما که علامت پیروزی را نشان میدهد و زیرش نوشته شده " همواره سبز خواهیم ماند! " دیگر آرامشی برای شما نگذاشته است. غرض از مزاحمت یادآوری سالهای دهه هفتاد بود که ریشه بسیاری از مسائل امروز کشور است. آیا یادتان هست شبها سرنماز از خداوند مرگ می خواستید؟ فکر کنم امروز بعد از سالها دعاهایتان در حق خودتان دارد مستجاب میشود...!!!؟؟؟ یادتان هست همواره تاکید میکردید در اعدامهای تابستان سیاه ۶۷ نقشی نداشتید و از آن بیخبر بودید ؟ یادتان هست آن پرسش بی پاسخ را " فرق عبا و عمامه شما با عبا و عمامه مرحوم آذری قمی که یاران شما بعد از پاره پاره کردنش در آتش سوزاندن در چیست؟ " امروز هم بعد از سالها از شما میپرسم مگر تفاوتی در پاره کردن و یا سوزاندن تصویر محمد رضا پهلوی با تصویر شما و یا تصویر مرحوم خمینی وجود دارد؟ مگر پرستش انسان خاکی کفر نیست؟ مگر با شکستن این بتهای زمینی آسمان به زمین میاید؟ شاید این پرسش من از شما اینبار هم بی پاسخ بماند همچون مرگ سید احمد خمینی ٬ همچون قتل های زنجیره ای و واقعه کوی دانشگاه و هزاران انسان خودی و غیر خودی دیگر که خودشان هم ندانستند چرا شما بنام دین و حفظ این نظام فرمان مرگشان را صادر کردید! آقا سید علی من نیز راه خود را انتخاب کرده ام با علم به انتقام مرگبار شما و یارانتان از من و خانواده ام . اما آقا سید علی من فهمیدم سکوت و مماشات امثال من در طول این سی سال مشارکت با جنایات حاکمیت بوده و هست. من فهمیدم چرا مرحوم آقایان شریعتمداری و خویی و طالقانی و مطهری و... اصل ولایت فقیه را بدعت در دین خواندند. دانستم چرا مرحوم مفتی زاده شما را در ساختمان وزارت خارجه دیکتاتور خواند دانستم چرا همانگونه که مرحوم ملا آخوند خراسانی محمد علی شاه قاجار را حاکم ظالم و جائر خواند آقای حسینعلی منتظری هم شما را ظالم و جائر خواند و ترس از صاحبان قدرت را با شرک برابر دانست من دانستم مرحوم سعیدی سیرجانی حق داشت و ضحاک مار بدوش و سقوطش حقیقت دارد همانگونه که کاوه آهنگر و درفش کاویانی هم حقیقت داشته و دارد. و فردای پیروزی نیز حقیقت دارد . شاید من و شما دیگر هرگز در این دنیا همدیگر را ملاقات نکنیم .
آقا سید علی مرا ببخشید حتی در آخر این نامه ام نیز نمی توانم برسم ادب از خداوند بخواهم که شما را نگه دارد و حفظ کند چون اگر از خداوند بخواهم شما را حفظ کند از روی شرمندگی فردای قیامت نخواهم توانست بصورت تمامی کشته شدگان وقایع این سی سال نگاه کنم