web 2.0

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

درد دلی با دوستان


درد دلی با دوستان
تو این مدت چند ماهی که از این انتخابات کذایی می گذره و کلید خوردن سناریوی اکشن سبز و سیاه ملکه بریتانیا کبیر با همه حوادث و تلخ و ناگوارش از اخبار رادیو تلویزیون و اینترنت و ماهواره گرفته تا گیر افتادن در تجمعات و شلوغی های به نام اعتراض و تظاهرات یه چیزهایی دستگیرم شده که در چند جمله بیان می کنم .
شاید خیلی وقت ها که صحبت اون دوره خونین شاه رفت خمینی آمد یعنی به عبارت دیگه انقلاب استعمار پیر انَگل ِستان می شه پدر ومادر های ما میگن ما گول خوردیم کسی نبود که به ما بگه چیکار بکنین چکار نکنین جوون بودیم و پر از شور و احساسات ، نه رسانه ای بود نه اینترنتی و نه آگاهی های ما در سطح فعلی بود . به همین خاطر خواسته یا خواسته در دامی افتادیم که نتیجه اش بد بختی های که شما ها و خودمون توش گرفتاریم .
حالا اگه ما ها دوباره همون راهی رو بریم که پدر و مادرهای ما رفتن و دوباره با دستهای خودمون آب به آسیاب دشمن بریزیم دیگه هیچ دلیل و توضیج و توجیهی برای فرزندانمان قابل قبول نخواهد بود . چرا که پرسش اونها از ما این خواهد بود که چرا شما با وجود این همه فضای باز رسانه ای واطلاعاتی چرا دوباره گول خوردیم و هزاران چرا های دیگه جز افسوس و حسرت خوردن و پشیمانی ارمغان دیگری نخواهد داشت . بطوری که پایه های این رژیم خونریز فاشیستی را تا 30 سال دیگر محکم خواهد کرد .
اگه می خواهین در عصر هزاره ها و انفجار اطلاعات در قرن 21 اگه باز ما دوباره خام حرف های پاسداران مخملباف سازگارا وگنجی ها بشیم یا دوباره با حرفهای ارمانی نوریزاده چالنگی و بابک داد و طنازی های ابراهیم نبوی  محسن کدیور و . . . یا با شعار های موسوی بهانه است . خود رژیم نشانه است  خامنه ای قاتله ولایتش باطله دلمون رو خوش کنیم که داریم مبارزه می کنیم و پایه های حکومت سید علی رو به لرزه در می آریم  سخت در اشتباهیم
بر خلاف نظر و دیدگاه معمول و معروفی که با یک ترفند شیک و ظریفانه در مغز ماها جا کردند (( آزادی بهایی دارد و بهای آن خون است .)) همان حرفی که خمینی دجال می گفت . همان حرفی که اخوندهای روضه خوان در روز عاشورا میگن وهمان حرفی که سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات و جانباز وزارت اطلاعات از سال 78 و ماجرای 18 تیربیان کرد . بله آزادی از نظر این دشمنان وطن و تشنه به خون جوانان بهایی جز خون ندارد . اما یک عقل سلیم یه خرد اهورایی یک تفکر صحیح و غیر فناتیک این استدلال را رد می کند .
اگر فیلم اره یک فیلم اسلشر پر از خون و خونریزی وسلاخی را دیده باشید تمامی قربانیان بدون توجه به راهنمایی سناریو نویس جلاد خود و برای رهایی خود در هر مرحله خون بیشتری برای رسیدن به آزادی به جلاد خود هدیه می کنند بطوری که در آخر جز جسد های متلاشی شده و بدنهای سلاخی شده چیز دیگری بر روی زمین باقی نمی ماند و جلاد سر خوش و مستانه از این پیروزی که عقل و خرد فردی شیطانیش به عقل و خرد جمعی قربانیان خود پیروز شده و نتیجه را به نفع خودش تغییر داده  خوشحال و خرامان برای اجرای سناریو های بعدیش آماده می شود . آگر قربانیان بیچاره و مفلوک ببخشید مغرور و مشهور کمی دست از لجاجت های ابلهانه خویش بر می داشتند و با خرد جمعی به حل مشکل در پیش رو می رفتند بطور قطع زنده از مهلکه شیطان منتظر به تشنه خون آنها بیرون می آمدند ولی می بینیم این طور نیست و سکانس به سکانس و پلان به پلان فیلم پر است از خون وبریده شدن دست وپا و قطع شدن سرو . . ..
هر قوم و قبیله و ملیتی یک سری خصوصیت و عادات خوب وبد در زندگی داریم که رابطه مستقیم با سرنوشت و خوشبختی وبد بختی های ما در این دنیای زود گذر و فانی دارد . اگر قوم و ملیت هندو در قرن 21 هنوز به آن درجه از درک و شعور نرسیده است که موش و مار و مورچه را پرستش می کند و یا در آب لجنی و پر از میکرب  گنگ غسل تعمید می کند و روده هایش کرم می گذارد تقصیر انگلیس و یا امریکا و روسیه نیست . تقصیر کسی جز خود او و تفکراتش و کادر بسته ذهنیاتش که از کودکی به او تلقین وتزریق کرده اند نیست. البته این تفکرات وذهنیات ربطی به تحصیلات و سواد آدمی و ملیت ها ندارد . همانطور که می بینیم کسانی با کسب درجات عالیه تحصیلی در بند قیود و عقاید خرافی هستند . گو اینکه نباید از اثرات علم و دانش در پیشرفت در سعادت بشر نمی توان غافل شد و کلا خط بطلان روی آن کشید . بطور کلی مثل تمام قوانین دیگر این دنیا نسبی است . و جز خود فرد کسی نمی تواند این دیوار بتونی بلند را بشکند و افکارش را از قیود افکار و آموخته ها و سنت ها  آزاد سازد .
می خواستم به طور خلاصه حرفهام رو بزنم که تا اینجا شده یک صفحه . ! ! ! خلاصه ببخشید درد و دل چند ماه اخیرو شاید اگه درست تر بگم یه بغض سی و دوساله است که تاریخ مصرف ترکیدنش گذشته ولی بهتره گفته بشه تا شاید با خرد جمعی راه حلی براش پیدا کنیم .
حالا اگه بتونم نتیجه گیری حرفهام رو در چند جمله جمع بندی کنم . شاید بشه گفت ما برای رسیدن به آزادی و برای رسیدن به دموکراسی وآزاد سازی ایران از چنگال اهریمنان و دغل بازان دین فروش نیاز به یک همفکری جمعی داریم نیاز به تمرین کردن دموکراسی وتحمل کردن عقاید همدیگر داریم . اگه کمی به عقب تر نگاه کنیم در این تاریخ 100 ساله گذشته  استبداد و استعمار دوبازویی بوده که مانع از این شده مردم و ملت ازاده ایران در یکجا و در بزنگاه های تاریخی و حساس از عقل وخرد جمعی کمک بخواهد  وهمیشه با احساسات خود تصمیم گرفته و با عقل خود نگاه کرده وبا چشم خود تفکر می کنیم . بله این بلایی بوده است که تا کنون مانع از این شده است ما هنوز به آن آزادی وآرمان ها و آرزوهایی که همیشه در فکر وذهن پدرها و مادرهایمان وخود ماها بوده وهست نرسیم .
با همه این تعاریف و توصیف ها وجملات و واژه ها رنگارنگ تنها رسانه ای است که وابسته به هیچ دولت و حکومت و رژیمی نیست و با کمک های مردمی 10 دلاری سر پاست و بدون زرق وبرق های رسانه ای ومجریان شیک واتو کشیده و لفاظ و خوش صحبت بدون سانسور و هر گونه ریاکاری فریب وتزویر همان عین زندگی بودن را به صدا و تصویر می کشد . یک رسانه رئالیست که تا کنون بی نظیر و شاید بی بدیل بوده است . رنگارنگ تنها رسانه ایست که به رنگ تمامی ملت ایران است نه سبز است نه سیاه است نه قرمز به رنگ زندگیست و به رنگ ایران و به رنگ مردم .
شما می توانید برای تایید و یا انکار این نوشته ها و ادعا ها فقط کافیست  با دانلود کردن و گوش دادن بدون غرض ورزی وبی طرفانه به گلچین برنامه های رنگارنگ با خرد اهورایی خویش به قضاوت بنشینیم و البته و صد البته راهی عقلانی وبدون خونریزیبرای نجات ایران پیدا کنیم . ما در رنگارنگ یاد می گیریم خوب گوش کنیم خوب فکر کنیم خوب احترام بگذاریم و خوب به عقاید دیگران احترام بگذاریم و با کمال خونسردی وآرامش اشتباهات خود را به نقد بکشیم و سعی در رفع آنها براییم و بطور خلاصه دموکراسی را برای رسیدن به آزادی تمرین کنیم . آزادی که صده ها در بند و زنجیر دجالان ومکاران ودغل بازان بوده است .
به امید رسیدن به آزادی وحفظ آن برای نسل های آینده
پاینده وجاوید ایران

۱ نظر:

دیوونه گفت...

فونت نوشته ها خیلی ریزه.واقعا" خوندش مشکله.میشه درستش کنی؟