web 2.0

۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

آشنائی با آنفولانزای آخوندی



آشنائی با آنفولانزای آخوندی
همراه با اخطار سازمان بهداشت جهانی


عامل بیماری: ویروس، در دو نوع سر سفید و سرسیاه.


میزان خطر: مسری و کشنده، ویرانگرتر از حمله اسکندر و اعراب و مغول.


علائم بیماری: خفقان، سانسور، حبس، شکنجه، اعدام، سنگسار.


کشور محل ظهور: ایران.


کشورهای آلوده: عراق، لبنان، غزه، سودان، افغانستان، پاکستان، عربستان، مصر و...


ریخت شناسی ویروس: معمولا فربه و پشمالو هستند اما ریخت کوسه هم در بین آنها وجود دارد.


ساختمان ویروس: این ویروس ها اشکال انحطاط یافته انگل های داخل سلولی هستند.


ناقل بیماری: عنکبوت پا کوتای استبداد.


دوران نهفتگی: این ویروس سالیان متوالی می تواند نهفته بماند.


واکسیناسیون و طریق پیشگیری و پاد زهر: سکولاريسم، حل شده در دمکراسی، همراه با مقدار زيادی حقوق بشر.


تاریخچه: ویروس این بیماری در دوران معاصر اولین بار توسط انگلیسی ها درانقلاب مشروطه برای مقابله با آزادیخواهان فعال شد. بعدها آمریکایی ها برای مقابله با کمونیسم از آن استفاده کردند.


طریق تشخیص: این ویروس با فریب عموم در ظاهر با آنتی ژن های نوع آمریکایی و انگلیسی جنگ دارد اما در عمل و بصورت نامحسوس با آنها تعامل گسترده دارد.


طریق فعال شدن: این بیماری در کشورهایی که دچار بیماری مزمن دیکتاتوری هستند به منظور اشاعهء جهل و عقب ماندگی در سلول های میزبان فعال می شود و همزمان در خلاء ناشی از نبود گلبول های سفید کارآمد و آگاه که به حبس افتاده اند در یک فرصت شش ماهه به شدت رشد کرده به تدریج کنترل اندامهای بیمار را به دست می گیرد.




طریق تکثیر: پس ازفعال شدن، فرمانده ویروس ها خود را ولی و قیم اندام آلوده شده اعلام کرده، با کمک عامل ژنتیکی موسوم به انصار اقدام به ایجاد رعب و وحشت می کند. سپس برای قلع و قمع سلول های آزادیخواه احکام مرتد سلولی و مفسد فی اندام را ابداع کرده پس از بستن گلبول های روزنامه ای و سرکوب ژن های احزاب و سازمان ها و تشکلهای مقاوم، از گلهء حقوق بگیران خود امت در صحنه بوجود می آ ورد.


خصوصیات آنتی ژنی ویروس: پس ازکنترل اندام های حیاتی بیمار، ویروس ازیک طرف برای تداوم بقای خود اقدام به نظارت دائمی بر کلیه امورات سلول ها می کند و هرگونه ژن مقاوم را به جرم محاربه با ویروس یا اقدام به براندازی ویروس نابود می کند. سپس ویروس ولی یا قیم برای فریب سلول ها هر چهارسال یکبار از میان ویروس های مورد اعتماد خود چند تایی را مأمور می کند تا در دادن وعده و وعیدهای خر رنگ کن به سلول ها با یکدیگر رقابت کنند. گماشته ای که در گول زدن سلول ها رأی بیشتری آورد به عنوان رئیس سلول ها منصوب می شود. از طرف دیگر، ویروس می کوشد بیماری خود را به بقیهء جهان هم صادر کند. به این منظور دست به سازماندهی و کمک همه جانبه به ویروس ها در دیگر نقاط جهان می کند تا برای خود سپر ایمنی درست کند. علاوه بر آن، از همان ابتدای فعال شدن، اقدام به گروگانگیری سلول های خارجی از نوع ديپلمات و رکسانا می کند تا بر سر آنها با اندام های فرنگی بر سر ویروس های اسیر خود معامله و اخاذی کند. این ویروس در اندام های فرنگی ارگانیسم های بی شمار رسانه ای بوجود آورده و در کنترل افکار سلول های مهاجر کوشا است. ویروس می کوشد جو ناامیدی و بی تفاوتی میان سلول های تبعیدی بوجود آورد و آنها را از عفونت بیماری غافل کرده و به کسب و کار و زندگی خویش مشغول سازد. این ویروس سلول های ماده را نصف سلول های نر به حساب می آورد.


کد ژنتیکی کروموزوم ویروس: اطلاعات ژنتیکی لازم جهت تکثیر ویروس ها را رمز گذاری می‌کند که عبارت است از: بین سلول ها تفرقه انداز وحکومت کن! طریق کنترل بیماری: اين بيماری مسکن و درمان ندارد، التیام پذیر و اصلاح پذیر هم نیست.


انواع ویروس: یاخته‌های اجنبی به منظور پیشبرد سیاست زد و بند ومماشات،این ویروس را به دو نوع الف: میانه رو، و ب: تند رو، و گاهی هم خندان و اخمو تقسیم بندی کرده اند. دانشمندان در اوایل کار ویروس نوع ب را ویروس بنیادگرا می نامیدند. سپس نظرشان عوض شد و آن را ویروس اصولگرا یا محافظه کار نامیدند... در مقابلِ، ویروس نوع الف را ویروس اصلاح طلب نامیدند. در سال ۱۳۷۶که این ویروس پس از اقدامات موسوم به میکونوس در شرف مرگ بود، یاخته‌های فرنگی، تحت پوشش حمایت از ویروس نوع الف یا خندان، منافع سرشار نفتی و گازی به جیب زدند. بخاطر آن حمایت ها اکنون این ویروس به شدت به طریق انترگونه ای در دیگر کشورها تکثیر شده و در شرف مسلح شدن به میکروارگانیسم های اتمی است.


پاد زهر و کشندهء ویروس: بکار بردن گلبول های سفید ستارخانی و باقرخانی در اندارهء بالا. طریقهء درمان و ریشه کنی: پیوستن گلبول های موسوم به دانشجویی و کارگری و معلمی به گلبول های ستارخانی و اقدام عمومی و جمعی علیه ویروس. مکانیزم


عمل ویروس: اين ويروس بر سه پایهء حلقوی زر و زور و تزویر عمل می کند. ابتدا گلبول های سفید ضعیف را به استخدام خود درمی آورد. سپس بقیهء گلبول های مقاوم را با خشونت منکوب می کند. آنگاه عوامل خود را به شکل ضد ویروس جا می زند و شروع به انحراف یا جذب سایر گلبول های فعال ضد خود می کند، به گونه ای که خود سلول ها هم در تفکیک گلبول های ضد ویروس از گلبول های ویروسی گیچ شوند. رمز شناخت گلبول های ویروسی این است که آنها مثل جن از قیام سلول ها و ریشه کنی می ترسند.


ماموریت این گلبول های ویروسی دو چیزاست: اول مخالفت ظاهری با ویروس، و دوم مخالفت واقعی با گلبول های سفید ستارخانی. گلبول های ویروسی مدام سایرگلبول ها را از ریشه کنی و قیام می ترسانند. ویروس مرتب تبلیغ می کند که اگر ریشه کن شود ویروسی به مراتب بدتر شیوع پیدا خواهد کرد. گلبول های ویروسی مدام سایر سلول ها را به مدارا، مصالحه، عدم خشونت و پذیرش حاکمیت ویروس فرا می خوانند. این گلبول ها سعی دارند سلول ها به روزمره گی و خورد و خوراک سلولی خود مشغول باشند و عفونت ویروس را از یاد ببرند.


اخطار سازمان بهداشت جهانی: اگر اين ویروس سوار غشای سلولی خری شد دیگرپایین بیا نیست، یا باید خر بمیرد یا هر دو.



این پست به نقل ازوبلاگ دوست عزیزم مسعود ( خردگرایی )

۱ نظر:

n. گفت...

salam va doroud be shoma aziz.khayli ,khayli ,khayli bebakhshid ke zudtar be shoma zudtar jaavab nadadam.rastesh aslan vakht nakardam comment hara bekhanam.az in be baad moratab check mikonam.man un link hayi ke shoma baraye man ferestade budi ke man baraye agha parviz befrestam hamun moghe baraysh ferestadam.
internet shoma dorost shode ya mirin internet cafe?
man tazegiha shoroukardam barnamehaye rangarango download va dar internet upload konam.nemidunam shoma didi ya na vali man failhaye shoma ro dar youtube upload kardam.sohbathaye aghaye mehran va madarbozorg ham dar youtube upload mikonam.delam mikhast barnamehaye agha parviz ham dar youtube mizashtam vali vakht nemikonam.
nazar shoma dar morede doktor karimi va doktor nodushani chi hast?

be omi azadie mellat iran

n.