web 2.0

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

پاسدار اکبر گنجی کیست؟




اعترافات اکبر گنجی با زبان خودش

با رادیو سوئد در باره پاسدار بودنش درخونین ترین دوران جمهوری دجال خمینی

****************


تحلیل و کالبد شکافی نقش گنجی در کشتارهای دهه شصت و ارتباطش با موج سبز دربرنامه آقا پرویز تلویزیون رنگارنگ



   دانلود 3

افشای یکی از جنایاتی رژیم خونخوار در 30 خرداد


   دانلود 4


روشنگری استاد رضا فاضلی درباره گنجی و سازگارا





دانلود 1


دانلود 2


 این فایل بسیار روشنگرانه از استاد رضا فاضلی را در مورد جنبش و حرکت های اعتراضی را بشنوید


دانلود 1


اکبر گنجی پاسدار و مزدور دیروز رژیم و نویسنده وفعال حقوق بشر و روشنفکر امروز در نقابی با رنگ سبز بر چهره  را بهتر بشناسیم .
قابل توجه دوستانی که می گویند باید گذشته این افراد را باید بخشید و به عملکرد امروز آنها پرداخت باید بگویم از کارهای پلید اکبر گنجی در زمانی که کاردار فرهنگی سفارت ترکیه در زمان موسوی بود مخالفان را شناسایی و بهمراه منوچهر متکی که در آن زمان سفیر بود در صندوقهای چوبی به ایران می فرستاد تا شکنجه و اعدام شوند . حال یک سوال مطرح است که اگر یکی از آن جانباختگان و بیگناهان برادرو یا پدر شما بود شما می بخشیدید ؟



دوستان وطن پرست و مبارز خواهشمندم برنامه های رنگارنگ را حتما دانلود و گوش کنید با کمی نکته سنجی و تجزیه و تحلیل اتفقات اخیر به سناریوی کثیف استعمار و استبداد پی خواهید برد .
من هم قبل از آشنایی با رنگارنگ مثل شما فکر می کردم و فریب این دجالان سبز پوش را خورده بودم . خوشحالم از اینکه با خرد اهورایی پی به نیت پلید اینها بردم و تمام تلاشم را برای برانداختن این نقاب سبز خواهم برد .


شعار اکثریت خاموش متحد شو بزن دیده نشو
******************************
رادیو رنگارنگ فعلا توسط جمهوری اسلامی مسدود شده است . امید است به زودی این رادیو و میکروفن آزاد صدای مردم ایران در دسترس باشد.



۷ نظر:

مسعود گفت...

درود دوست من

در آشغال بودن و باج بگیر بودن امثال گنجی و سازگارا من حتی یک هزارم درصد شکی ندارم. خیلیهای دیگه هستن. تلویزیونهای بشکن و بالا بنداز لس آنجلسی ولی...

ما مردم این افراد و این باج بگیران رو کجبور کردیم که به سود ما حرف بزنن. منم مثل تو مطمئنم که امثال موسوی و حاتمی و کروبی و اون آشغالهای خارج از کشور واسه یک لحظه هم دلشون واسه ایران و ایرانی نمیسوزه ولی اونها با مردم همراه شدن تا از گزند مردم در امان باشن و این امر از مقتضیات هر تغییر و دگرگونی سیاسی در یک جامعه است که گروهی از بدنه حکومت برای حفظ خودشون به مردم می پیوندن

یاد فاضلی بزرگ هم بخیر. پنج سال هر پنج روز هفته بدون وقفه دیدم برنامه هاشو و آموختم و بیدار شدم.

بدرود. پاینده ایران

نوشین گفت...

دوست گرامی وبلاگ من فیلتر شده لطفا" لینک وبلاگ منو تصحیح کنید

GHOST گفت...

سلام به دوست عزیزم:

خوشحالم که برگشتی نگران بودم.

من تواین مدت بی وفا نبودم سر می زدم، یه نگاه به کامنتای قبلیت بنداز می بینی.
می بینم که تقریبا از جنبش کناره گرفتی و به روشنگری رو آوردی.

به هر حال سبز و سرخ و آبی بودنمان مهم نیست مهم هدف ماست که آزادی ایران عزیز و سر فرازی آن است.

سبز باشی و پایدار

مسعود گفت...

درود دوست من

دار زدن آشغالهایی مانند خامنه ای و احمدی نژاد و مرتضوی و... راحت کردنشونه. اینها باید محاکمه و زندانی بشن و تو زندان ازشون کار کشیده بشه.

گور بابای موسوی. من پیش از انتخابات مقاله و مطلب نوشتم درباره موسوی و کروبی و خاتمی و دست داشتنشون تو فجیع ترین جنایات زمان خمینی. جنبش به جایی رسیده که میرن از روی تصویر خامنه ای رد میشن یا عکس خمینی و خامنه ای رو تو روز 16 آذر آتش میزنن. جنبش داره به سرعت رادیکال تر از پیش میشه.

هر اتفاقی که بخواد تو ایران بیفته یک کشور بیگانه واسه خودش برنامه ریزی میکنه. ما باید کاری رو بکنیم که برای منافع خودمونه نه منافع دیگران.

پرهیز از خشونت منظور این نیست که از خودت دفاع نکنی بلکه تنها باید از خود دفاع کنی و به کسی حمله نکنی.

من خیلی زودتر از این حرفها گفتم که بی بی سی و صدای امریکا در خدمت منافع خودشونن. به پست های قدیمی مراجعه کنی میبینی.

من خبرهامو بیشتر از اینترنت میگیرم و تلاش میکنم بیشتر به صورت مصور باشه. یعنی اعتراضات دانشگاه تهران رو مثلا فیلمهاشو از یوتیوب میبینم و بعد با خبر مقایسه میکنم.

پیروز باشی. پاینده ایران

سيامك گدروزيا گفت...

تشكر از حضور شما
بنده صحبتهاي اين فرد را دانلود وقسمتي از ان را گوش كردم
اين فرد يكي از مزدوران خميني بوده كه اعتراف كرده اكنون در ايران هزاران مزدور ديگر در ميان مردم ايران زندگي مي كنند كه بايد انان را هم شناسايي كرد

محمدرضا گفت...

سلام
شرمنده. اون لینک ها را دانلود نمیکنم. گوش هم نمیدم. من یک ایرانی متعصب بت ساز هستم.

نغمه گفت...

سلام دوست عزیز
هر کسی تو زندگی اشتباه میکنه والبته باید تنبیه بشه وبه نظرم امثال اکبر گنجی به اندازه کافی تاوان دادند درست نیست این گونه قضاوت کنیم.....